KUMAŞ DETAYLARI

%65 POLYESTER %35 VİSCON

ÜRÜN AÇIKLAMASI
*Ürünümüz Güncel ve Regular KADIN kalıptır.
*Pantolonumuz 1. Sınıf Alpaka(Polyviscon) Kumaştan Üretilmiştir.
*Kullandığımız Kumaş Yapısı Gereği Kolay Leke Tutmaz ve Rahat Ütülenir.
*Ürünün Daha Uzun Kullanımı İçin Maksimum 40° de Yıkayınız.
*Tablodaki Ölçülerden Hangi Beden Olduğunuzu Öğrenebilir ve Rahatlıkla Sipariş Verebilirsiniz.
  • Cinsiyet Kadın
MESAFELI SÖZLESMELER SÖZLESMESI
 
BIRINCI BÖLÜM
 
Amaç, Kapsam, Dayanak ve Tanımlar
 
Amaç
 
MADDE 1 – (1) Bu Yönetmeligin amacı, mesafeli sözlesmelere iliskin uygulama usul ve esaslarını düzenlemektir.
Kapsam
MADDE 2 – (1) Bu Yönetmelik, mesafeli sözlesmelere uygulanır.
 
(2) Bu Yönetmelik hükümleri;
  a) Finansal hizmetler,
  b) Otomatik makineler aracılıgıyla yapılan satıslar,
  c) Halka açık telefon vasıtasıyla telekomünikasyon operatörleriyle bu telefonun kullanımı,
  ç) Bahis, çekilis, piyango ve benzeri sans oyunlarına iliskin hizmetler,
  d) Tasınmaz malların veya bu mallara iliskin hakların olusumu, devri veya kazanımı,
  e) Konut kiralama,
  f ) Paket turlar,
  g) Devre mülk, devre tatil, uzun süreli tatil hizmeti ve bunların yeniden satımı veya degisimi,
  g) Yiyecek ve içecekler gibi günlük tüketim maddelerinin, satıcının düzenli teslimatları çerçevesinde tüketicinin
      meskenine veya isyerine götürülmesi,
  h) 5 inci maddenin birinci fıkrasının (a), (b) ve (d) bentlerindeki bilgi verme yükümlülügü ile 18 inci ve 19 uncu
      maddelerde yer alan yükümlülükler saklı kalmak kosuluyla yolcu tasıma hizmetleri,
  ı) Malların montaj, bakım ve onarımı,
  i) Bakımevi hizmetleri, çocuk, yaslı ya da hasta bakımı gibi ailelerin ve kisilerin desteklenmesine yönelik sosyal
     hizmetler ile ilgili sözlesmelere uygulanmaz.
 
Dayanak
MADDE 3 – (1) Bu Yönetmelik, 7/11/2013 tarihli ve 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 48 inci ve
84 üncü maddelerine dayanılarak hazırlanmıstır.
Tantımlar
MADDE 4 – (1) Bu Yönetmeligin uygulanmasında;
a) Dijital içerik: Bilgisayar programı, uygulama, oyun, müzik, video ve metin gibi dijital sekilde sunulan her türlü
veriyi,
b) Hizmet: Bir ücret veya menfaat karsılıgında yapılan ya da yapılması taahhüt edilen mal saglama dısındaki her
türlü tüketici isleminin konusunu,
c) Kalıcı veri saklayıcısı: Tüketicinin gönderdigi veya kendisine gönderilen bilgiyi, bu bilginin amacına uygun olarak
makul bir süre incelemesine elverecek sekilde kaydedilmesini ve degistirilmeden kopyalanmasını saglayan ve bu
bilgiye aynen ulasılmasına imkan veren kısa mesaj, elektronik posta, internet, disk, CD, DVD, hafıza kartı ve benzeri
her türlü araç veya ortamı,
ç) Kanun: 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunu,
d) Mal: Alısverise konu olan; tasınır esya, konut veya tatil amaçlı tasınmaz mallar ile elektronik ortamda kullanılmak
üzere hazırlanan yazılım, ses, görüntü ve benzeri her türlü gayri maddi malları,
e) Mesafeli sözlesme: Satıcı veya saglayıcı ile tüketicinin es zamanlı ziksel varlıgı olmaksızın, mal veya hizmetlerin
uzaktan pazarlanmasına yönelik olarak olusturulmus bir sistem çerçevesinde, taraar arasında sözlesmenin
kuruldugu ana kadar ve kuruldugu an da dahil olmak üzere uzaktan iletisim araçlarının kullanılması suretiyle
kurulan sözlesmeleri,
f ) Saglayıcı: Kamu tüzel kisileri de dahil olmak üzere ticari veya mesleki amaçlarla tüketiciye hizmet sunan ya da
hizmet sunanın adına ya da hesabına hareket eden gerçek veya tüzel kisiyi,
g) Satıcı: Kamu tüzel kisileri de dahil olmak üzere ticari veya mesleki amaçlarla tüketiciye mal sunan ya da mal
sunanın adına ya da hesabına hareket eden gerçek veya tüzel kisiyi,
g) Tüketici: Ticari veya mesleki olmayan amaçlarla hareket eden gerçek veya tüzel kisiyi,
h) Uzaktan iletisim aracı: Mektup, katalog, telefon, faks, radyo, televizyon, elektronik posta mesajı, kısa mesaj,
internet gibi ziksel olarak karsı karsıya gelinmeksizin sözlesme kurulmasına imkan veren her türlü araç veya
ortamı,
ı) Yan sözlesme: Bir mesafeli sözlesme ile iliskili olarak satıcı, saglayıcı ya da üçüncü bir kisi tarafından sözlesme
konusu mal ya da hizmete ilave olarak tüketiciye saglanan mal veya hizmete iliskin sözlesmeyi
ifade eder.
 
IKINCI BÖLÜM
Ön Bilgilendirme Yükümlülügü
Ön bilgilendirme
MADDE 5 – (1) Tüketici, mesafeli sözlesmenin kurulmasından ya da buna karsılık gelen herhangi bir tekli kabul
etmeden önce, asagıdaki hususların tamamını içerecek sekilde satıcı veya saglayıcı tarafından bilgilendirilmek
zorundadır.
a) Sözlesme konusu mal veya hizmetin temel nitelikleri,
b) Satıcı veya saglayıcının adı veya unvanı, varsa MERSIS numarası,
c) Tüketicinin satıcı veya saglayıcı ile hızlı bir sekilde irtibat kurmasına imkan veren, satıcı veya saglayıcının açık
adresi, telefon numarası ve benzeri iletisim bilgileri ile varsa satıcı veya saglayıcının adına ya da hesabına hareket
edenin kimligi ve adresi,
ç) Satıcı veya saglayıcının tüketicinin sikayetlerini iletmesi için (c) bendinde belirtilenden farklı iletisim bilgileri var
ise, bunlara iliskin bilgi,
d) Mal veya hizmetin tüm vergiler dahil toplam yatı, niteligi itibariyle önceden hesaplanamıyorsa yatın hesaplanma
usulü, varsa tüm nakliye, teslim ve benzeri ek masraar ile bunların önceden hesaplanamaması halinde ek
masraarın ödenebilecegi bilgisi,
e) Sözlesmenin kurulması asamasında uzaktan iletisim aracının kullanım bedelinin olagan ücret tarifesi üzerinden
hesaplanamadıgı durumlarda, tüketicilere yüklenen ilave maliyet,
f ) Ödeme, teslimat, ifaya iliskin bilgiler ile varsa bunlara iliskin taahhütler ve satıcı veya saglayıcının sikayetlere
iliskin çözüm yöntemleri,
g) Cayma hakkının oldugu durumlarda, bu hakkın kullanılma sartları, süresi, usulü ve satıcının iade için öngördügü
tasıyıcıya iliskin bilgiler,
g) Cayma bildiriminin yapılacagı açık adres, faks numarası veya elektronik posta bilgileri,
h) 15 inci madde uyarınca cayma hakkının kullanılamadıgı durumlarda, tüketicinin cayma hakkından faydalanamayacagına
ya da hangi kosullarda cayma hakkını kaybedecegine iliskin bilgi,
ı) Satıcı veya saglayıcının talebi üzerine, varsa tüketici tarafından ödenmesi veya saglanması gereken depozitolar
ya da diger mali teminatlar ve bunlara iliskin sartlar,
i) Varsa dijital içeriklerin islevselligini etkileyebilecek teknik koruma önlemleri,
j) Satıcı veya saglayıcının bildigi ya da makul olarak bilmesinin beklendigi, dijital içerigin hangi donanım ya da
yazılımla birlikte çalısabilecegine iliskin bilgi,
k) Tüketicilerin uyusmazlık konusundaki basvurularını Tüketici Mahkemesine veya Tüketici Hakem Heyetine yapabileceklerine
dair bilgi.
(2) Birinci fıkrada belirtilen bilgiler, mesafeli sözlesmenin ayrılmaz bir parçasıdır ve taraar aksini açıkça kararlastırmadıkça
bu bilgiler degistirilemez.
(3) Satıcı veya saglayıcı, birinci fıkranın (d) bendinde yer alan ek masraara iliskin bilgilendirme yükümlülügünü
yerine getirmezse, tüketici bunları karsılamakla yükümlü degildir.
(4) Birinci fıkranın (d) bendinde yer alan toplam yatın, belirsiz süreli sözlesmelerde veya belirli süreli abonelik
sözlesmelerinde, her faturalama dönemi bazında toplam masraarı içermesi zorunludur.
(5) Açık artırma veya eksiltme yoluyla kurulan sözlesmelerde, birinci fıkranın (b), (c) ve (ç) bentlerinde yer alan
bilgilerin yerine açık artırmayı yapan ile ilgili bilgilere yer verilebilir.
(6) Ön bilgilendirme yapıldıgına iliskin ispat yükü satıcı veya saglayıcıya aittir.
 
Ön bilgilendirme yöntemi
MADDE 6 – (1) Tüketici, 5 inci maddenin birinci fıkrasında belirtilen tüm hususlarda, kullanılan uzaktan iletisim
aracına uygun olarak en az on iki punto büyüklügünde, anlasılabilir bir dilde, açık, sade ve okunabilir bir sekilde
satıcı veya saglayıcı tarafından yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile bilgilendirilmek zorundadır.
(2) Mesafeli sözlesmenin internet yoluyla kurulması halinde, satıcı veya saglayıcı;
a) 5 inci maddenin birinci fıkrasında yer alan bilgilendirme yükümlülügü saklı kalmak kaydıyla, aynı fıkranın (a), (d),
(g) ve (h) bentlerinde yer alan bilgileri bir bütün olarak, tüketicinin ödeme yükümlülügü altına girmesinden
hemen önce açık bir sekilde ayrıca göstermek,
b) Herhangi bir gönderim kısıtlamasının uygulanıp uygulanmadıgını ve hangi ödeme araçlarının kabul edildigini,
en geç tüketici siparisini vermeden önce, açık ve anlasılabilir bir sekilde belirtmek zorundadır.
(3) Mesafeli sözlesmenin sesli iletisim yoluyla kurulması halinde, satıcı veya saglayıcı 5 inci maddenin birinci
fıkrasının (a), (d), (g) ve (h) bentlerinde yer alan hususlarda, tüketiciyi siparis vermeden hemen önce açık ve
anlasılır bir sekilde söz konusu ortamda bilgilendirmek ve 5 inci maddenin birinci fıkrasında yer alan bilgilerin
tamamını en geç mal teslimine veya hizmet ifasına kadar yazılı olarak göndermek zorundadır.
(4) Siparise iliskin bilgilerin sınırlı alanda ya da zamanda sunuldugu bir ortam yoluyla mesafeli sözlesmenin kurulması
halinde, satıcı veya saglayıcı 5 inci maddenin birinci fıkrasının (a), (b), (d), (g) ve (h) bentlerinde yer alan
hususlarda, tüketiciyi siparis vermeden hemen önce açık ve anlasılabilir bir sekilde söz konusu ortamda bilgilendirmek
ve 5 inci maddenin birinci fıkrasında yer alan bilgilerin tamamını en geç mal teslimine veya hizmet
ifasına kadar yazılı olarak göndermek zorundadır.
(5) Üçüncü ve dördüncü fıkralarda belirtilen yöntemlerle kurulan ve anında ifa edilen hizmet satıslarına iliskin
sözlesmelerde tüketicinin, siparis vermeden hemen önce söz konusu ortamda 5 inci maddenin birinci fıkrasının
sadece (a), (b), (d) ve (h) bentlerinde yer alan hususlarda açık ve anlasılır bir sekilde bilgilendirilmesi yeterlidir.
 
Ön bilgilerin teyidi
MADDE 7 – (1) Satıcı veya saglayıcı, tüketicinin 6 ncı maddede belirtilen yöntemlerle ön bilgileri edindigini
kullanılan uzaktan iletisim aracına uygun olarak teyit etmesini saglamak zorundadır. Aksi halde sözlesme kurulmamıs
sayılır.
 
Ön bilgilendirmeye iliskin diger yükümlülükler
MADDE 8 – (1) Satıcı veya saglayıcı, tüketici siparisi onaylamadan hemen önce, verilen siparisin ödeme yükümlülügü
anlamına geldigi hususunda tüketiciyi açık ve anlasılır bir sekilde bilgilendirmek zorundadır. Aksi halde
tüketici siparisi ile baglı degildir.
(2) Tüketicinin mesafeli sözlesme kurulması amacıyla satıcı veya saglayıcı tarafından telefonla aranması durumunda,
her görüsmenin basında satıcı veya saglayıcı kimligini, eger bir baskası adına veya hesabına arıyorsa bu kisinin
kimligini ve görüsmenin ticari amacını açıklamalıdır.
 
ÜÇÜNCÜ BÖLÜM
Cayma Hakkının Kullanımı ve Taraarın Yükümlülükleri
Cayma hakkı
MADDE 9 – (1) Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai sart ödemeksizin sözlesmeden
cayma hakkına sahiptir.
(2) Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına iliskin sözlesmelerde sözlesmenin kuruldugu gün; mal teslimine iliskin
sözlesmelerde ise tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kisinin malı teslim aldıgı gün baslar.
Ancak tüketici, sözlesmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir.
(3) Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde;
a) Tek siparis konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü
kisinin son malı teslim aldıgı gün,
b) Birden fazla parçadan olusan mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kisinin son
parçayı teslim aldıgı gün,
c) Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldıgı sözlesmelerde, tüketicinin veya tüketici tarafından
belirlenen üçüncü kisinin ilk malı teslim aldıgı gün esas alınır.
(4) Malın satıcı tarafından tasıyıcıya teslimi, tüketiciye yapılan teslim olarak kabul edilmez.
(5) Mal teslimi ile hizmet ifasının birlikte yapıldıgı sözlesmelerde, mal teslimine iliskin cayma hakkı hükümleri
uygulanır.
 
Eksik bilgilendirme
MADDE 10 – (1) Satıcı veya saglayıcı, cayma hakkı konusunda tüketicinin bilgilendirildigini ispat etmekle yükümlüdür.
Tüketici, cayma hakkı konusunda gerektigi sekilde bilgilendirilmezse, cayma hakkını kullanmak için on dört
günlük süreyle baglı degildir. Bu süre her halükarda cayma süresinin bittigi tarihten itibaren bir yıl sonra sona erer.
(2) Cayma hakkı konusunda gerektigi sekilde bilgilendirmenin bir yıllık süre içinde yapılması halinde, on dört
günlük cayma hakkı süresi, bu bilgilendirmenin geregi gibi yapıldıgı günden itibaren islemeye baslar.
 
Cayma hakkının kullanımı
MADDE 11 – (1) Cayma hakkının kullanıldıgına dair bildirimin cayma hakkı süresi dolmadan, yazılı olarak veya
kalıcı veri saklayıcısı ile satıcı veya saglayıcıya yöneltilmesi yeterlidir.
(2) Cayma hakkının kullanılmasında tüketici, EK’te yer alan formu kullanabilecegi gibi cayma kararını bildiren açık
bir beyanda da bulunabilir. Satıcı veya saglayıcı, tüketicinin bu formu doldurabilmesi veya cayma beyanını gönderebilmesi
için internet sitesi üzerinden seçenek de sunabilir. Internet sitesi üzerinden tüketicilere cayma hakkı
sunulması durumunda satıcı veya saglayıcı, tüketicilerin iletmis oldugu cayma taleplerinin kendilerine ulastıgına
iliskin teyit bilgisini tüketiciye derhal iletmek zorundadır.
(3) Sesli iletisim yoluyla yapılan satıslarda, satıcı veya saglayıcı, EK’te yer alan formu en geç mal teslimine veya
hizmet ifasına kadar tüketiciye göndermek zorundadır. Tüketici bu tür satıslarda da cayma hakkını kullanmak için
bu formu kullanabilecegi gibi, ikinci fıkradaki yöntemleri de kullanabilir.
(4) Bu maddede geçen cayma hakkının kullanımına iliskin ispat yükümlülügü tüketiciye aittir.
 
Satıcı veya saglayıcının yükümlülükleri
MADDE 12 – (1) Satıcı veya saglayıcı, tüketicinin cayma hakkını kullandıgına iliskin bildirimin kendisine ulastıgı
tarihten itibaren on dört gün içinde, varsa malın tüketiciye teslim masraarı da dahil olmak üzere tahsil edilen tüm
ödemeleri iade etmekle yükümlüdür.
(2) Satıcı veya saglayıcı, birinci fıkrada belirtilen tüm geri ödemeleri, tüketicinin satın alırken kullandıgı ödeme
aracına uygun bir sekilde ve tüketiciye herhangi bir masraf veya yükümlülük getirmeden tek seferde yapmak
zorundadır.
(3) Cayma hakkının kullanımında, 5 inci maddenin birinci fıkrasının (g) bendi kapsamında, satıcının iade için
belirttigi tasıyıcı aracılıgıyla malın geri gönderilmesi halinde, tüketici iadeye iliskin masraardan sorumlu tutulamaz.
Satıcının ön bilgilendirmede iade için herhangi bir tasıyıcıyı belirtmedigi durumda ise, tüketiciden iade
masrafına iliskin herhangi bir bedel talep edilemez. Iade için ön bilgilendirmede belirtilen tasıyıcının, tüketicinin
bulundugu yerde subesinin olmaması durumunda satıcı, ilave hiçbir masraf talep etmeksizin iade edilmek istenen
malın tüketiciden alınmasını saglamakla yükümlüdür.
 
Tüketicinin yükümlülükleri
MADDE 13 – (1) Satıcı veya saglayıcı malı kendisinin geri alacagına dair bir teklifte bulunmadıkça, tüketici cayma
hakkını kullandıgına iliskin bildirimi yönelttigi tarihten itibaren on gün içinde malı satıcı veya saglayıcıya ya da
yetkilendirmis oldugu kisiye geri göndermek zorundadır.
(2) Tüketici, cayma süresi içinde malı, isleyisine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir sekilde
kullandıgı takdirde meydana gelen degisiklik ve bozulmalardan sorumlu degildir.
Cayma hakkının kullanımının yan sözlesmelere etkisi
MADDE 14 – (1) Kanunun 30 uncu maddesi hükümleri saklı kalmak kosuluyla, tüketicinin cayma hakkını kullanması
durumunda yan sözlesmeler de kendiliginden sona erer. Bu durumda tüketici, 13 üncü maddenin ikinci
fıkrasında belirtilen haller dısında herhangi bir masraf, tazminat veya cezai sart ödemekle yükümlü degildir.
(2) Satıcı veya saglayıcı, tüketicinin cayma hakkını kullandıgını yan sözlesmenin tarafı olan üçüncü kisiye derhal
bildirmelidir.
 
Cayma hakkının istisnaları
MADDE 15 – (1) Taraarca aksi kararlastırılmadıkça, tüketici asagıdaki sözlesmelerde cayma hakkını kullanamaz:
a) Fiyatı nansal piyasalardaki dalgalanmalara baglı olarak degisen ve satıcı veya saglayıcının kontrolünde olmayan
mal veya hizmetlere iliskin sözlesmeler.
b) Tüketicinin istekleri veya kisisel ihtiyaçları dogrultusunda hazırlanan mallara iliskin sözlesmeler.
c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine iliskin sözlesmeler.
ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmıs olan mallardan; iadesi saglık ve
hijyen açısından uygun olmayanların teslimine iliskin sözlesmeler.
d) Tesliminden sonra baska ürünlerle karısan ve dogası geregi ayrıstırılması mümkün olmayan mallara iliskin
sözlesmeler.
e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmıs olması halinde maddi
ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine iliskin sözlesmeler.
f ) Abonelik sözlesmesi kapsamında saglananlar dısında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine iliskin
sözlesmeler.
g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, esya tasıma, araba kiralama, yiyecek-içecek
tedariki ve eglence veya dinlenme amacıyla yapılan bos zamanın degerlendirilmesine iliskin sözlesmeler.
g) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara iliskin
sözlesmeler.
h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına baslanan hizmetlere iliskin sözlesmeler.
 
İade Bilgileri

Aldığınız her ürün, üretici armasının garantisi altındadır.

Almış olduğunuz ürününü ambalajını açmadan/tahrip etmeden//bozmadan, ürünü kullanmadan teslim tarihinden

itibaren on dört (14) günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ile iade edebilirsiniz. Ürünü, ürün faturası, sipariş

numaranızıda içeren bir dilekçe veya iade formu ile iade ediniz.

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol

ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim

alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız

Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş vesair şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez.

Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma

dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür

Müşterinin ürünü iade etmesi veya alışverişinden cayması halinde, iade edilen ürün Bize ulaştığı andan itibaren on

(10) gün içerisinde ürün bedeli iade edilir. Kredi kartına ürün iade bedeli bankanız tarafından 2-6 hafta arasında

yapılmaktadır. Bu sürede firmamızın tasarrufu bulunmamaktadır.

Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumları tespit

ettiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürünü iade almayacak ve

bedelini iade etmeyecektir.

Ürün müşteriye ulaştıktan sonra ortaya çıkabilecek arızalar için, üretici firmanın yetkili servislerine başvurulmalıdır.

Yukarıdaki şartlara uygun hallerde iade edilen ürünlerde kargo ücreti müşteri tarafından ödenecektir..

Havale iadeleri 2 is günü içinde Kredi Kartı iadeleri 3 is günü içinde yapılacaktır. Bankanız kredi kartı iadelerini aynı

gün hesabınıza yansıtmayabilir. Bu durumda bankanızın kredi kartı servisini aramanız gereklidir. Siparişinizle ilgili

“Iptal Edildi” uyarısı çıktıktan sonra tüm bedel kredi kartınıza veya havale yaptığınız bankanıza iade edilmektedir.

Taksitli satışlarda yapılan iadeler bankanız tarafından kredi kartınıza her ay artı bakiye olarak yansıtılmaktadır.

 

 

Ürün Kodu: 03W-3102
Marka: Saygınlar

Pantolon Bayan Lastikli Bağcıklı

305,00 TL
Teslimat Süresi:
Renk: Alpaka Kahverengi
Beden